mandag 8. september 2014

***

Det går i kofter om dagen kan du si og jeg må bare ta dere med en liten svipp innom en skjønn hage vi har brukt til fotografering! Et nydelig gult sveitserhus i en fantastisk herlig og frodig hage. Akkurat så perfekte omgivelser vi ønsket for koftene våre!

Jeg ville jo gjerne vist dere de fine bildene med en gang jeg, men jeg kan i alle fall røpe såpass at her inne bak det gulmalte stakittgjerdet har vi tatt bilder av kjærestekofter. "Love - love - love" ;O)

Siden koftene og mønsterne våre bygger på tradisjon og historie er det hyggelig å sette dem inn i naturlige settinger. Denne hagen var perfekt til nettopp dette. Her stod gamle og fine epletrær krokete og vakre og de har blitt sjarmerende omgivelser for koftebildene.

Og så må man tenke på alt! Sko og bukse må matche ;O) Og jeg måå røpe at koften denne herren har på seg er såååå fin! Jeg gleder meg stort og stolt til å kunne vise dere den når boken kommer ut!!

PS! Les mer om Kofteboken som kommer ut julen 2014.
Trykk FØLG MED PÅ DEN STORE KOFTEJAKTEN i høyre kolonne på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Du lokker med skønne billeder...
    Bogen er skrevet på ønskelisten til jul! Venter i spænding!

    SvarSlett
  2. Piękny dom w słonecznym, radosnym kolorze!!! A wokół zieleń! Ślicznie!!!! Pozdrawiam

    SvarSlett
  3. Wow Liv! Vilka bilder, din blogg får mej att blir yr av allt vackert... och jag är verkligen avundsjuk ( avund-frisk) ; ) på ditt vackra hem med den utsikten!!! Och köket och rummet med den fina soffan och de gamla fåtöljerna, suck va vackert... tack för all inspiration!!!!!

    SvarSlett
  4. den apfelbaum hätte ich auch gern!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett