torsdag 11. desember 2014

førjul i Brekkeparken

Anne Gravir Klykken og Liv Sandvik Jakobsen i Lynnevik-stua i Brekkeparken. Foto: Kristin Berge.
 Nå til lørdag - den 13. desember - tar jeg med meg koftene og Koftebøkene opp til Brekkeparken i Skien. Der blir det stemningsfullt og storfint arrangement denne kvelden. De gamle stuene åpnes for tradisjonsformidlere og publikum. I den ene stuen vil dere finne sanger Anne Gravir Klykken og Olav Sem. De vil formidle både "stubber og stev" og julesanger som seg hør og bør nå i adventstiden. Anne Spånem og meg vil dere finne inne i denne skjønne gamle stua (Lynnevik-stua). Fyr på peisen og levende lys. Herlig! Jeg kjenner jeg gleder meg. Slike omgivelser passer perfekt til en real kofteprat!

Det blir altså både salg og signering av Kofteboken.
(Kun kontant betaling denne kvelden.)

1 kommentar:

  1. Det hørtes kjempekoselig ut! Og så fint stemnigsfullt bilde:)

    SvarSlett