lørdag 18. juni 2016

på mitt bord

På mitt bord...

- ligger akkurat nå boken "Picknick" av Pia og Dennis Kammeborn, og Gråpus som umiddelbart ble tatt ned etter at bildet ble tatt. 

Jeg liker å ha en bok eller to liggende fremme. Noe jeg kan bla i og kose meg med når jeg setter meg ned i stuen, og noe som ser koselig ut på bordet. Og det gjør i alle fall denne. Det passer jo perfekt med litt piknik-inspirasjon nå, og jeg gleder meg til å se mer på bildene og lese de hyggelige tekstene i boken utover sommeren og langt inn i de mørke høst- og vinterkveldene. Her er det nemlig piknik-forslag til alle årets sesonger.

Pia (som bor i Sverige med sin mann og sine barn), er en god og ivrig strikker og har blant annet frontet Sommerlett-koften vår fra Kofteboken (1) så fint. Det har jeg skrevet om HER. Nå har hun og Dennis gitt ut bok, og jeg var så heldig å få pakke i posten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar